Nowości biblioteczne z zakresu beletrystyki

Książki podarowane przez was w akcji "Wiosenne porządki - wietrzenie księgozbiorów" zostały już opisane i włączone do księgozbioru bibliotecznego. Wśród nich znajdziecie dużo ciekawych pozycji: książki fantastyczne i obyczajowe dla młodzieży, thrillery, romanse, historyczne, sensację, obyczajówki, a także interesujące pozycje poradnikowe i popularnonaukowe. Słowem - dla każdego coś dobrego! Zapraszam do odwiedzenia szkolnej biblioteki!

AG

Sprawdzenie poprawności działania komputerów przed egzaminem z informatyki odbędzie się 19.05.2023 r. o godzinie 10.30.

Praca uczniowska przygotowana na lekcjach języka polskiego, autor: E. Górecka

Klasy 4 TpR i TIa na  języku polskim "wchodzą" w tematykę wojny i okupacji. Początkowe lekcje poświęciliśmy poezji K.K. Baczyńskiego i T. Gajcego. Potem przed uczniami były m.in. lekcje dotyczące analizy i interpretacji "Opowiadań" T. Borowskiego. By odświeżyć sobie wiedzę na temat dramatu II wojny światowej i ją usystematyzować, uczniowie mieli przygotować wybrane przez siebie materiały dotyczące tej tematyki, stanowiące swoistego rodzaju kompendium tamtych zdarzeń.

Plakat akcji Starsi nie czytają? W młodych nadzieja!

Dołącz do najliczniejszej akcji czytelniczej w Polsce. Poczytaj z nami.

Konkurs języka niemieckiego Turbolandeskunde

W dniu 10.03.2023 w naszej szkole został przeprowadzony I etap VIII edycji Ogólnopolskiego Konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych „Turbolandeskunde – wędrówka po krajach niemieckiego obszaru językowego – Austria”.

Wręczenie nagród w konkursie Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe (GEEK)

W dniu 18 kwietnia 2023 r. w Instytucie Informatyki Akademii Górniczo – Hutniczej odbyło się podsumowanie regionalnego etapu konkursu Gry Eksperymentalne Edukacyjne Komputerowe (GEEK), którego organizatorem jest Polskie Towarzystwo Informatyczne.

Celem Konkursu GEEK było rozwijanie wśród uczniów i nauczycieli zainteresowań związanych z tworzeniem edukacyjnych gier komputerowych z różnych obszarów tematycznych oraz wykorzystanie kompetencji informatycznych służących tworzeniu interdyscyplinarnych rozwiązań edukacyjnych.