Tekst łatwy do czytania (ETR)

Gdzie się znajdujemy
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego mieści się w Myślenicach przy ul. 3 Maja 97b. Budynek ten jest główną siedzibą szkoły.
W głównym budynku szkoły odbywają się zajęcia lekcyjne. Tutaj znajdują się gabinety dyrektora, kadry kierowniczej, pedagoga, psychologa oraz sekretariat.
Budynek ma dwa wejścia – wejście główne od strony ul. 3 Maja oraz wejście tylne od podwórka.

Szkoła posiada również budynek przy ul. 3 Maja 97c obok którego znajduje się hala widowiskowo sportowa.
W budynku przy ul. 3 Maja 97c odbywają się zajęcia z przedmiotów zawodowych i informatycznych.
Do budynku prowadzi jedno wejście główne.

Kadra kierownicza
Dyrektorem Zespołu Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach jest Pan mgr Jerzy Cachel.
Dyrektorowi w pracy pomaga kadra kierownicza oraz inni pracownicy szkoły.
Czym zajmuje się szkoła
Jesteśmy szkołą publiczną, ponadpodstawową. Przygotowujemy uczniów do pracy w zawodach: technik informatyk, technik programista, technik reklamy. Nasi uczniowie mogą również zdobywać wiedzę w liceum ogólnokształcącym.
Nauka w szkole jest bezpłatna.
Nauka w szkole umożliwia:
- zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do uzyskania świadectwa ukończenia technikum lub liceum ogólnokształcącego,
- rozwój zainteresowań i talentów,
- przygotowanie do egzaminów zewnętrznych potwierdzających kwalifikacje w zawodzie.
Kontakt z pracownikami szkoły
Zapraszamy do sekretariatu szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer 12 272 01 18.
Możesz też wysłać e-mail na adres:
Możesz również napisać pismo i wysłać je na adres:
Zespół Szkół im. Andrzeja Średniawskiego w Myślenicach
ul. 3 Maja 97b
32-400 Myślenice
Sekretariat
Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tutaj możesz wziąć specjalne druki, które będą potrzebne do załatwienia sprawy w szkole.
Jak trafić do sekretariatu?
Wchodzisz wejściem głównym – od strony ul. 3 Maja
Gdy wejdziesz do budynku kieruj się na wprost. Sekretariat znajduje się po prawej stronie (drugie drzwi od wejścia).
Jeśli przyjedziesz do nas autem
Przed wejściami do budynku znajdują się jedynie ogólnodostępne miejsca parkingowe a wśród nich miejsca parkingowe przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Pobierz tekst łatwy do czytania (ETR):
- Ostatnio zmienione .