Piękne Bieszczady

W dniach 11.09 – 13.09.2019 uczniowie Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego uczestniczyli w 3 dniowej wycieczce z opiekunami: K. Birnbaum, A. Szymoniak, D. Walas i D. Radoń. Planując wycieczkę w Bieszczady zamówiliśmy również piękną pogodę, słoneczko towarzyszyło nam każdego dnia.

Z Myślenic wyjechaliśmy o 6.00 rano. Na miejsce dotarliśmy koło godz. 11.00 gdzie spotkaliśmy się z panią przewodnik. Szlakiem żółtym Połoniną Wetlińską przeszliśmy do Schroniska Chatka Puchatka. Wszyscy byliśmy oczarowani krajobrazem. Po krótkim odpoczynku zeszliśmy do Brzegów Górnych skąd udaliśmy się do naszego miejsca zakwaterowania. Kolejną atrakcją tego dnia, była zapora Solińska która jest największą budowlą hydrotechniczną w Polsce.

Kolejny dzień spędziliśmy w Przemyślu, Krasiczynie gdzie na spacer po zamku zabrał nas przewodnik i w sposób niezwykle fascynujący opowiedział historię tego miejsca. Następnie udaliśmy się do Arłamowa. Niesamowite wrażenie zrobiły na nas obiekty sportowe. Zmęczeni udaliśmy się do hotelu w Solinie gdzie czekała na nas smaczna kolacja a wieczorem zorganizowaliśmy wspólne ognisko.

Trzeci dzień rozpoczęliśmy rejsem po Solinie, gdzie podziwialiśmy piękno jeziora Solińskiego oraz panoramę Bieszczadzkich gór, następnie zwiedziliśmy Lesko i ze smutkiem w oczach udaliśmy się do autokaru.

Była to bardzo udana wycieczka i z pewnością zapamiętamy ją na długo.